dorte skappel genser oppskrift

Genser med hjerte på brystet og innsvinget liv. Dorthe strikker alle genserne og lager oppskriftene i den rekkefølgen.


Skappelgenser Small Medium Skappel Classic Saetre Havn Garn Og Interior As

Hei Dette er genseren som Dorthe Skappel har laget mønster til.

. Skappel hevder også at hun ikke hadde noen konkret idé om hvordan hennes populære genser skulle se ut da hun begynte å strikke. Det har vært en ære å få designe Rosa sløyfe-genseren sier hun. Den er strikket med utgangspunkt i maria skappel sin oppskrift p skappelgenser til barn som dere kan finne her.

Genser med rundfelling og fletter. Når du har strikket 52 riller felles de midterste 14 maskene. Influencer Sophie Elise og hennes kjæreste Kasper designet sammen med Dorthe Skappel Skappel AW 20 kolleksjonen.

Bakstykket strikket jeg til det målte 30 cm forstykke litt kortere. Dorthe Skappel er mest kjent som programleder og TV-personlighet men de siste årene har hun også blitt hele Norges strikkeguru. Skappel-genseren har blitt utrolig populær og det ryktes at alpakkagarn er utsolgt over hele landet.

Dorthe-Genseren finnes også på Ravelry. Garnhuset i Fredrikstad Du kan også få mønsteret der hvis du ikke finner det Iris fra Rauma og Mini Alpakka fra Sandnes i. Som datteren Maria har lagt ut oppskrift på i sin blogg.

Rygg 68 riller Foran 54 riller Arm 38 riller Forstykket. Min spådom er at Dorthe-genseren kommer til å dukke opp. De blir til rundt pinnene hun strikker som en musiker med gehør spiller uten noter.

Damegenser med hette fra DROPS. Skappelgenser str 8 år Jeg strikker skappelgenser til jentene mine og i manko på oppskrift i riktig størrelse har jeg komponert min egen. Jeg strikker hele tiden men sjelden etter oppskrift.

Jeg har lagt opp 70 masker og strikker vrangbord 2 rett 2 vrang frem og tilbake 8-10 pinner på forstykket og 12-16 pinner på bakstykket. Denne er lagt opp med 72 masker i motsetning til den Maria Skappel strikker som har 80 masker. Den er strikket i rosa rubin.

Til armene la jeg opp 28 masker og strikket til de målte 21 cm. Este vaso de inspiración en la famosa película ha vendido 3354 unidades en un año en Rosi La Loca otro restaurante céntrico en Madrid. Dorthe Skappel har designet en oversized genser til inntekt for årets Rosa sløyfe-aksjon.

Tok utgangspunkt i denne oppskriften Skappel-genser til barn. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på gensere til voksne og barn. De fleste er gratis.

Jeg la opp 64 masker strikket 4 cm 2 rett og 2 vrang etterfulgt av rillestrikk. I nesten alle strikkeblogger utover høsten. Skappel x Sophie Elise - Skappel.

Hun bare kan det uten noe mønster eller fagspråk. Josefine er 10 mnd så jeg strikket genseren litt mindre. Les også Dorthe og døtrene gir Norge strikke-feber.

Genser i falsk patent. Jeg har bare strikket en enkel genser til meg selv som mange synes er fin og som folk der ute kaller Skappel-genseren. Bakstykket blir derfor litt lengre enn forstykket men kun fra vrangborden og ned.

Så strikkes det riller så sid. Maria got so many questions about the sweater so she called her mum and asked her to write down the pattern so she could post it in her blog. Vi snakket med maria skappel holzweiler kjent blogger på.

Jeg målte på Josefine underveis. Den deler jeg gjerne med dere så jeg skal forsøke å forklare etter beste evne. Barnestørrelsen finner du også her.

Denne skal passe i str 12-14 år. Kolleksjonen besto av plagg til både han og henne og dette var første gang Skappel laget en. Dorthe Skappel genser til barn.

Skappel x Ida Broen. Skappelgenser str 12-14 år. Aug 12 2015 - This is a gorgeous grouping of three elegant 1950s vintage garments for women to knit in brushed mohair yarn.

Jeg er ingen designer. 845 NOK 1 105 NOK. Er nok Dorthe Skappel-Genseren.

Jeg velger her ikke å ha noen særlig splitt slik den mer berømte Dorthegenseren har. Skappel-genser størrelse 2 til 3. Skappelgenseren strikkes i 4 deler og tråkles sammen etterpå.

Además de cócteles y sangrías artesanales ofrece una maravillosa e innovadora cocina mediterránea con toques internacionales llenos de matices asiáticos árabes nikkei. DORTHE genser strikkepakke Skappel Classic For at du skal være sikker på at resultatet blir bra og at du har nok garn til å fullføre ditt prosjekt er det viktig at du følger oppgitte mål i oppskriften og at du sjekker strikkefasthet før du setter i gang med prosjektet. This sweater was designed and knitted by Dorthe Skappel for her daughter Maria Skappel.

Og edelirosa har såvidt touchet den her. Oppskriften finner du på hennes datter blogg. Jeg la opp 44 masker til bak -og forstykket.

1 409 NOK 1 647 NOK. They were written for Molana chunky woolmohair boucle yarn by Beehive Hand Knits designed for fashionable ladies or teens. Alt er strikket på rundpinne str 6mm frem og tilbake og deretter montert.

Barnegenser med lomme og hals med knappedetaljer. Om det er sant vet jeg ikke men det jeg vet er at Maria Skappel nå har lagt ut oppskrift på en versjon for barn. Jeg har som vist i forrige innlegg gjort ferdig en DS genser til barnebarnet på 8 år.

100 fornøydgaranti og fri retur. Hun strikker i gjennomsnitt fire timer hver dag. Og er omtalt både her og her.

Vi snakket med Maria Skappel Holzweiler kjent blogger på mariaskappelno designer i Bikbok datter av ikke ukjente Dorthe Skappel og søster til nå mer og mer kjente Marthe Skappel. Tuesday March 16 2021 March 16 2021 Dorte Skappel Genser Oppskrift Dorte skappel strikket genseren til sin datter maria og i sommer har hun delt oppskriften på bloggen sin. På sin Instagram-konto får vi se en helt usminket side av Skappel som bruker mye av tiden sin på strikking.

- Historien starter med at mamma strikket en genser i romjulen 2011 som søsteren min umiddelbart adopterte og senere omtalte som sitt favoritt plagg i bladet. Her kommer oppskrifen jeg bruker når jeg strikker min Skappelgenseren. Les mer om strikkepakken Bestandig genser fra Skappel Bestandig genser For at du skal være sikker på at resultatet blir bra og at du har nok garn til å fullføre ditt prosjekt er det viktig at du følger oppgitte mål i oppskriften og at du sjekker strikkefasthet før du setter i gang med prosjektet.

You get a raglan portrait neckline cropped cardigan jacket a.


Skorpionen S Hjorne Skappelgenser Storrelse Voksen


Strikkeoppskrift Den Nye Skappel Genseren Minmote


Dorthe Genser Strikkepakke Skappel Classic Happy Knitting As


Strikkeogheklelise Dorthe Skappel Genser Nr 4 Ferdig


Skappel Genser Oppskrift Http Mariaskappel No 2012 08 15 Skappel Genseren Igjen Genser Strikking Strikk


Strikkeoppskrift Den Nye Skappel Genseren Minmote


Modifisert Skappel Genser Str Xs S Strikking Strikkeoppskrift Strikkeprosjekter


Skappel Genseren Tar Norge Med Storm Mote Og Shopping

0 Response to "dorte skappel genser oppskrift"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel